Jag har liksom bara glömt bort bloggen men här ska ni få ett långt och fint inlägg :D
 
Minns ni dendär tävlingen som man skulle göra hästar till (hrmm, såklart gör ni det)?
De finns ute nu om du har missat det, man får passa på och köpa dem då de försvinner på onsdag (!).
På Saga köpte jag alla tre.
På Meja köpte jag den blåa :D
Om ni inte har råd så kan ni använda koden "SSOINFERNO", dock vet jag inte om den fortfarande är giltig :)
Man får 600 sc :D
Men här kommer det några bilder på alla hästarna :D
Här är den när den inte är en annan färg.. :D
Här är den! :D Blueberry heter han :D Bella ville va med ;)
Nu till Sagas hästar :D
Den första urhästen jag köpte efter jag hörde att den var finast i städer :) 
Här är den, Bluecaramel a.k.a Blådåre! (Det finns en läsk som heter så xD) Charlotte fick följa med sin urhäst :D
Söt va? *-*
Raspberrycandy a.k.a Hallon o lakrits skalle xD
Sista urhästen nu :)
Alla är så söta ;_;
Fefe a.k.a Fefe :D
Okej, har ni något ämne ni skulle vilja att jag skulle prata om (kopplat till SSO)?
Men vi ses, hoppas jag inte glömmer bort er igen xD
Ps. vill ni ha ett album med Meja och Sagas hästar? Kommenterna där nere annars gör jag det :D
Herrååå
 

Kommentera

Publiceras ej